فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, توسط آنه شرلی |

 

///کسی آرام می آید!
نگاهش خیس عرفان است /قدم هایش پر از معنا دلش از جنس باران است/ کسی فانوس بر دستش بسان نور می آید امید قلب ما روزی ز راه دور می اید
                                     اللهم عجل لولیک الفرج///
 
 
 
 

///ای گل نرگس وارث یاس کبود!

 

خبر آمدنت میرود باغ به باغ میرود شهر به شهر.....میرود باغ به باغ.....

وظهـــــــــــــور تو سرآغاز همه شادی هاست...... اللهم عجل لولیک الفرج///

 
 
///دیریست که ما منتظر روی تو هستیم !ما بند نجابت به تن اسم تو بستیم.... دیریست که دلداده ما خانه نشین است ... جای قدمش بوسه به صد چاک زمین است . . .
                                                                    یا مهدی ادرکنی///
 
 
///
گفتند که تک سوارمان در راه است از اول صبح چشممان بر راه است از یازدهم دوازده قرن گذشت تا ساعت تو چقدر دیگر راه است؟///
 
 
نبودنت ، راز برون افتاده ای ست که هر جمعه در حنجره ام بغض می شود ، وقتی غروب می شود ، و من هنوز چشم در راهم ...
                            اللهم عجل لولیک الفرج///
 
///کی شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم / گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را / تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم . . .
                                                                    اللهم عجل لولیک الفرج///
 
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

شهریار
ساعت14:19---20 اسفند 1390


علی
ساعت19:23---15 اسفند 1390
عالیه واقعا که حرفات از دلت بیرون میاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.